lifebyfelle

Alla inlägg under april 2014

Av Felle Power - 19 april 2014 21:19

Hej! Idag är det påsk! Jag har letat upp tre ägg! Jag fick såpbubblor, strumpor och två tofsar med löshår! Ett blont och ett rosa. Och, titta denna bilden, jag har ritat den för ganska längesen :D

Av Felle Power - 18 april 2014 10:50

Asså sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, allvar så menar jag det..... Men, imorgon är det påsk!!!!!??
Jag har fått ett ägg av mormor.
Men i förrgår sov jag över hos brorsan (som precis har flyttat hemifrån). Vi typ gick direkt till stan. Först till.... Coop City tror jag det var, sedan till Burger King, sedan till Hemmakväll och köpte godis. De berättade att det skulle vara skattjakt efter ägg dagen efter. Men sen. Gick vi hem och åt. Sedan åt vi godis från Hemmakväll och Baconchips som jag inte tyckte om. D: När vi skulle sova tittade vi på Harry Potter och de visas sten, den var riktigt bra så dagen efter tittade jag på Harry Potter och fången från Azkaban som varade i tre timmar! :D hehe! Ses!

Sök i bloggen

Presentation

11-årig tjej som älskar att dansa och sjunga ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om färgerna, rosa & svart? ;3
 Vad är det för fel på dig?! -.-
 Assnyggt! :D
 Nja... den är väl okej.
 Ha någon annan färg och svart!
 Den är inte så fin... :/

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mini Rage Face Happy Smiley
Mini Rage Face Happy Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards