lifebyfelle

Alla inlägg under maj 2015

Av Felle Power - 15 maj 2015 16:08

Hejsan! I dag gör jag typ lika lite som alla andra lediga dagar utan pool. Sitter vid datorn insvept i en filt och min morgonrock med fläkten på högsta grad. Hade det varit sommarlov nu så hade jag antagligen badat just nu. Sorgligt, och det är ju väder för bad nu...(i skåne iaf) Jag blir seriöst svettig så fort jag sätter foten i trädgården...


Oj, 10% batteri kvar, får skriva mer i morgon. 


Ha en bra dag!


/ Felle ♥

Av Felle Power - 14 maj 2015 21:35

Hej! Fööörlåt för att jag inte alls har varit aktiv, det har varit mycket prov nu under de senaste månaderna i framför allt NO, och det har varit lite problem men ingenting som jag pallar att skriva nu. Men det senaste provet gick rysligt bra!

Dolly Style har släppt sin nya singel, Cherry Gum. Den är azzum! (Awesome) ;3


'' You will hear me when I come, when I pop my cherrry gum ''


'' I will never stop pop, never ever stop pop ''

 

''SO! Ouhouhoouh, It taste so sweet I can't get enough...''

 

Jag älskar låten. Den är grym, mycket bättre än Hello Hi. Btw har jag sagt att jag är Holly i Mini Dolly Style? I alla fall, det är jag c; Det är den söta blåa tjejen med jättefina ögon!


Nejmen ha en bra dag/morgon/förmiddag/eftermiddag/kväll/natt!


/ Felle ♥



Sök i bloggen

Presentation

11-årig tjej som älskar att dansa och sjunga ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om färgerna, rosa & svart? ;3
 Vad är det för fel på dig?! -.-
 Assnyggt! :D
 Nja... den är väl okej.
 Ha någon annan färg och svart!
 Den är inte så fin... :/

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mini Rage Face Happy Smiley
Mini Rage Face Happy Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards