lifebyfelle

Alla inlägg den 28 november 2015

Av Felle Power - 28 november 2015 18:14

Heej! Idag vaknade jag, tog på mig morgonrocken och satte på PLL! Haha, det är paradiset för mig denna säsongen xD Har ni också märkt att vardagen förändras efter årstiden? Aa. Mamma försökte tvinga mig att hänga med till ÖoB och handla julgrejer, först intresserade det inte mig precis, men när hon nämnde slush var jag all in, haha!! xD Och well, vi åkte till Kvantum och fixade min slush, sedan till ÖoB och köpte några silvriga julgranskulor. Vi träffade också en gammal vän som vi inte har träffat på väääldigt länge. Sedan gick vi in på Rusta och köpte JJÄÄÄÄÄTTTTEEEEMYYYYCKEEEET. Sedan pyntade jag min egen nya gran när vi kom hem, sedan gick jag till en kompis och har precis ätit kött & pommes. Hejdååå fina läsare ♥

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

11-årig tjej som älskar att dansa och sjunga ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om färgerna, rosa & svart? ;3
 Vad är det för fel på dig?! -.-
 Assnyggt! :D
 Nja... den är väl okej.
 Ha någon annan färg och svart!
 Den är inte så fin... :/

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2015
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Mini Rage Face Happy Smiley
Mini Rage Face Happy Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards